Videnstafetten: Har du 2015’s bedste forretningside?

SMV-nyhedLigger din virksomhed inde med løsninger, som har et stort potentiale? Så deltag i Dansk Erhvervs Videnstafet 2015. Der er ansøgningsfrist den 20. april.

SMV

Dansk Erhvervs Videnstafet gives til danske, videnintensive virksomheder, der har udviklet nye ”state of the art” løsninger eller produkter med stort fremtidigt forretnings- og markedspotentiale, og som ikke er bange for at gå nye veje. Tidligere vindere tæller blandt andre Trendsales og Jobindex.

Har din virksomhed udviklet et nyskabende produkt, en anderledes løsning, partnerskab, service, eller intern proces, der har givet virksomheden en komparativ fordel? Så deltag i Videnstafetten og fortæl, hvorfor din løsning har det bedste fremtidige potentiale.

Der er frist for indsendelse 20. april, og prisen uddeles ved et arrangement på Børsen den 3. juni.

Hvem kan vinde?

Både nye og etablerede, store som små virksomheder kan deltage – det afgørende er, at din virksomhed står på spring til at forløse et spændende potentiale og ligger inde med en nytænkning, der kan omsættes i et forretningsøjemed.

Kriterier

Videnstafetten uddeles inden for to kategorier: ’Viden, forretningsudvikling & kreativitet’ og ’Teknologi, data og digitale løsninger”.

For at kunne deltage i kapløbet om en af de to priser, skal du leve op til følgende kriterier:

  • Innovativ & videntung – din virksomhed skal have vist innovative kompetencer i særklasse med evne(r) til at udvikle nye videntunge løsninger. Den konkrete løsning behøver ikke være markedsklar på indsendelsestidspunktet.
  • Forretnings- & markedspotentiale – din virksomhed skal være konkurrence dygtig, have et væsentligt økonomisk potentiale og stå på spring til at rykke sin økonomiske performance markant.
  • Nytænkende & disruptive – din virksomheden skal turde udfordre det eksisterende marked og kunne tilbyde noget unikt og nytænkende.

Vil du vide mere?

Læs mere på www.videnstafetten.danskerhverv.dk eller i informationsfolderen Videnstafet 2015